INNOMEDICAL TRADE KFT.
Hazai ügyfeleink leghatékonyabb kiszolgálása érdekében 2012 októberétől a Részvénytársaság belföldi értékesítését és szerviztevékenységét a szintén cégcsoportunkhoz tartozó Innomedical Trade Kft. vette át.
Minőségpolitika
(MSZ EN ISO 9001:2015: szabvány 5.2, 5.2.1, 5.2.2 és MSZ EN ISO 13485:2016 szabvány 5.3 fejezetei)
Az Innomedical Trade Kft. folyamatosan törekszik a piacon elfoglalt helyének megtartására és növekvő részesedés megszerzésére.
Ezért:
a) Az Innomedical Trade Kft. tevékenysége során messzemenően gondot fordít a vevői észrevételek, szükségletek kezelésére. A vevői elégedettség révén képet alkotunk az igényekről és hiányosságokról, és ezen keresztül a szervezet eredményességét folyamatosan növeljük. Tisztában vagyunk az erősségeinkkel és a gyengeségeinkkel, kiemelt szerepet kap a vevők igényeinek kielégítése, a reklamációk gyors kezelése. Középpontban van a vevők kéréseire történő pontos és gyors reagálás, az értékesítést követő szolgáltatások bővítése.
b) A Vezetés elkötelezett a minőségirányítási rendszer működtetésével és folyamatos javításával kapcsolatban, a célok teljesülésének érdekében;
c) A Vezetőség teljes mértékben bevonja a munkatársakat a Minőségpolitika megismerésébe, a minőségirányítási rendszer működtetésébe, ezek érdekében rendszeres oktatásban részesíti őket;
d) Az Innomedical Trade Kft. a tevékenységét és a kapcsolódó erőforrások felhasználását folyamatként irányítja a hatékonyság növelésének érdekében;
e) Az Innomedical Trade Kft. Vezetése az összefüggő folyamatokat rendszerként kezeli, így a célokat eredményesen és hatékonyan valósítja meg;
f) Az Innomedical Trade Kft. szervize, a Hatóság jóváhagyásával jogosult a 4/2009 (III.17). EüM. rendelet szerinti felülvizsgálatok elvégzésére több eszközcsoport tekintetében.
g) Az Innomedical Trade Kft. elsődleges célja a működés folyamatos fejlesztése;
h) A Vezetőség rendszeresen elemzi a beérkező adatokat, kezeli a felmerülő kockázatokat, melyek segítségével eredményes döntéseket tud hozni;
i) Világos és átlátható ajánlati tartalommal vesz részt partnerkapcsolatainak és ügyfélkörének kialakításában mind a szervezetek, mind az egyén szintjén.
j) A Vezetőség vállalja az elszámoltathatóságot a minőségirányítási rendszer megfelelőségéért.
Ennek érdekében olyan hatékony minőségirányítási rendszert kívánunk működtetni, amely garantálja termékeink és szolgáltatásaink állandó, kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését, vevőink megelégedettségét, valamint a mindenkori jogszabályi környezetnek és az érdekelt feleknek való megfelelést.
Budapest, 2022.01.10.
Dévényiné Rózsa Erika
Ügyvezető